3 de gen. 2009

Canvi de rumb



Un cop més -i van ... - emprenc l'activitat blocaire i ho faig a l'ample, creant un altre bloc, Solcs de lletres, que espero que mantingui una civilitzada coexistència amb aquest i em permeti una esquizofrènia que entenc que en ocasions em resulta molt necessària.

Això passa quan a la franja de Gaza es produeix, un cop més, una massacre horrorosa contra la població civil. La foto de portada de El País mostra la perfecta alineació dels tancs de l'exèrcit d'Israel a punt d'entrar al territori on s'amunteguen milers de persones privades de gairebé tot. A mi, com a europeu, em cau la cara de vergonya per no ser capaços entre tots d'aturar aquesta barbàrie.

No he tingut fetges de reproduir alguna de les imatges de la tragèdia que tinc al meu abast. He posat solament un mapa, però a les taques fosques que indiquen els nuclis de població hi ha dones, xiquets, vells que pateixen cruelment la bogeria sense justificació, mentre, com diu el diari, els ministres Ehud Barak i Tzipi Livni pugen als sondejos electorals, precisament per l'ús de la força desmesurada que estan practicant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada